lördag 1 oktober 2011



Godmorgon!

Tack för era kommentarer, kul att en hel del "anonyma" gav sig tillkänna:)
Här ska vi äta frukost, en dimmig morgon har vi här hos oss.

Förra helgen köpte jag två nya mässingljusstakar på loppis.  Dessa är tända på kakelugnen på kvällarna i tv-rummet.
Dags att åka till det Ikea för att fylla på ljusförrådet.

Ses kanske senare igen...



Good morning!
Thanks for your comments, fun at you for giving you to know.
Last weekend I bought two new brass candlesticks. These teeth we have every night when we see on television.

See you maybe later ...

8 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!
Så otroligt fina ljusstakar.

Ha en fin lördag!
Kram
Hanna

dagdrömmar i vitt sa...

Hejsvejs oj vilken fin samling ;)
Här kommer nu solen upp, så vackert <3 Ha det gott.
kramkram <3 nettan

Gunillasljusglimtar sa...

...Här varit så dimmigt oxå...fortfarande ett lugn som lägger sej över en' när man ser dina bilder...ha det gott Kramis Gunilla

Vita Hemligheter sa...

Jättefina ljusstakar:)
Här skiner solen varmt å gott idag.
Trevlig helg!
Kram Emma

Anonym sa...

Hej!

Ja, jag köpte ljus på ikea ifjol så det räckte hela året :-), men nu är det dags att fylla på igen. Tänder många varje kväll så det går åt! En otrolig mysfaktor och ett bra sätt att varva ner.

Välkommen in och tävla hos mig!

Ha en mysig lördag.

Kram Linda

shabbyartangel sa...

hej ljus a e romantiskt o härligt... ha bra helg kram

Unknown sa...

Adoro i candelabri,hai visto quelli che ho comprato io,quanche settimana fà?
Buon weekend
Sabrina!!

Klara sa...

Ger mig tillkänna idag istället. ;) Jättefina ljusstakar, har bara en som jag hittade undangömd hemma och blev så glad, hade glömt att jag hade fått en sån för längesen (som pris i en tävling, lite konstigt kan man ju tycka, men glad blev jag nu :)) Ska samla på mig några till, är så fint att ha tillsammans! (Önskar jag hade en så fin kakelugn att ställa den på, i ett så fint hus som du har, men än så länge får det duga i lägenheten!)

Trevlig söndag!

Related Posts with Thumbnails