tisdag 18 oktober 2011


Skönt att få ett matrum igen!
Här kommer man in till matrummet från sovrummet. Tack alla ni för kommentarerna om sovrummet, visar lite ifrån det då och då. Det är ju inte så stor skillnad sedan förut men det blir alltid fräscht när det är nymålat och nytapetserat.


Bordet står på plats igen och här inne brukar vi sitta ganska ofta när andan faller på.


Här ser ni från andra hållet in mot sovrummet. Alla rummen ligger i fil som de ofta gör i gamla hus. Det bästa är att man kan gå runt.

 
Några tända ljus är alltid mysigt.


Här sitter vi och läser, skönt med ett rum utan tv.


 
Japp, så ser du ut just nu.

Kul att du tittade in, hoppas du kommer tillbaka!

21 kommentarer:

Millas hem sa...

Ja, jag tror nog att jag kommer tillbaka!=)))

Superfint överallt Anna!
En miljö jag kallar riktigt trivsam!

Kraaaam

Under Mina Vingar sa...

Otroligt vackert!
Du är duktig.
Vardagsrummet
skriker verkligen; Kom och
spendera kvalitetstid här!

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Svejs !

Jag säger som dom andra ;)
Kommer jätte gärna tillbaka.
Jätte fina bilder och det är så hemtrevligt.
Du är så duktig med att ta så mycket helhetsbilder.
Annat med mig ;)
Men det kanske finns vissa anledningar....

Vilket väder det har varit idag men som tur så har det slutat att blåsa.
Jag var och lämnade barna precis till Missveden.

Ha en fin kväll och tack att du delar med inspirationen med oss ;)

Hälsa alla !

Kramar Sirpa

Fräknis sa...

Å så super mysigt!

Vintage House sa...

Hej
härliga bilder och läckert med rum i fil....
ha en skön kväll
kram
sandra

VIT SOCKERBIT sa...

Åh så fint!
Jättelyxigt med kakelugn i sovrummet. Otroligt romantiskt. Sedan gillade jag verkligen din kristallkrona. Superfin!
Ha en fin kväll!
Kram från Emelie

Gamla skolan-Jennie sa...

VACKERT!!! Förstår att det är skönt att få tillbaka alla saker på rätt plats!

Kram!

staudecafeen sa...

super skønne billeder:) Anne Gine

Graadskan sa...

Väldigt fint!
Härligt när det är ljust och harmoniskt, men ändå varmt och ombonat!

Kram Camilla

Livet på Vestergård sa...

Verkligen ljust och vackert! Jag tror man får ljusterapi hos er :)
Kram Kicki

alma sa...

Beautiful! I love white!

Alma

Granly Cottage sa...

Kjempefine bilder :)
Lyst og vakkert!!

Klem Kjersti Nathalie

Himlavit sa...

Sååå fint =D
KRAM Tessan

Unknown sa...

Hej!

Såå fint ni har det, ser så härligt höst mysigt ut hos dig. Era golv är ju bara så underbara, avis :).

Va roligt det va och träffas i lördags, hoppas vi kan få till en träff skulle va jätte kul.

Ha en fin vecka och jag kommer definitivt att titta in här igen :)!!
Kram kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen ! :)

Nu har jag fixat lite mer bilder. Helheter men jag tycker att det är svårt att få det till. Du borde väl veta hur jag är ;)
Och dessutom så har jag faktiskt glömt en hel del hur man gjorde med bloggen.
Vi får väl se om jag får den såld men isåfall så ska vi ha dom kvar.
Det finns många ställen som jag kan tänka mig att ha dom.

Tack för dina rar ord !
Nu ska jag sova !

God natt ! kram.kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen ! :)

Nu har jag fixat lite mer bilder. Helheter men jag tycker att det är svårt att få det till. Du borde väl veta hur jag är ;)
Och dessutom så har jag faktiskt glömt en hel del hur man gjorde med bloggen.
Vi får väl se om jag får den såld men isåfall så ska vi ha dom kvar.
Det finns många ställen som jag kan tänka mig att ha dom.

Tack för dina rar ord !
Nu ska jag sova !

God natt ! kram.kram

Villa Tallbacka´s Home sa...

go kväll!

Såå jätte fint, såg så rofyllt ut, vilka fina hissgardiner du hade i fönstrena oxå!

Ha en fortsatt go kväll!

Kramizar Johanna på Tallbacka

Sallys hus sa...

åååå...
ååååååååå.....
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...
jag tappade talförmågan..;)
Jä......ar va fiiiiint!
Kan tänka mig att man vill sitta där lääänge o njuta av mysiga middagar...
Ett rum utan tv har vi med...guld värt..;)
Ert sovrum...åååå så fint!
Lilla misse har verkligen lagt sig tillrätta där...förstår att hon trivs..;)
Kan tänka mig att då man vaknar på lördagsmorgonen och ljuset flödar in vill man inte kliva upp...;)
Kram Katarina

Tinas bo sa...

Bara såååå vackert!!

Kramis Tina

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Ljuvligt vackert!

Kram från Australien♥

Unknown sa...

Hej

Fantastisk flot spisestue. Får selv lyst til at male vores spisestue og sy nye gardiner m.m., når jeg ser disse billeder. Tak for inspirationen :-)

Ha en trevlig vecka
Hälsningar, Sussi

Related Posts with Thumbnails