tisdag 11 oktober 2011


Hej mina vänner!
Kul att DU tittar in. Måste tacka för era röster, kul att ni tycker om vårt hus. Jag ska försöka hinna runt till er alla men just nu går allt i "120"....känns det som.

Så här kommer en väldigt snabbfotad bild tagen precis nu. Har puffat till kuddarna lite och alla filtarna är ihopvikta:)

Sitter hemma och pluggar men tog en liten pause:)




Hello my friends!
Glad you visit me. Must thank you for your voices, funny that you think of our house. I'll try to catch around to all of you but right now all the "120 ".... it feels like.

So here's a very fast-paced picture taken just now. Has pushed the cushions out and all the blankets are folded:)

 Sitting at home and plugs but took a little break:)




22 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej

Klart man vill rösta på ert underbara hus, det är så vackert både inne och ute.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

hemma hos lilla mej sa...

Ja ditt hus är ju bara så underbart fint .Både inne och ute.Önskar dej en skön tisdag.Kram Rita ♥

Tina sa...

Du bor verkligen superfint, alltid fin inspiration här inne hos dig!

Ha en fina dag/Tina

Vit dröm sa...

underbar bild, gillar verkligen stegen där :)
Ha en fin dag!
Kram Anna

fröken knopp sa...

Vardagsbilder kan allt va underbara de också..:)

Bilderna i inlägget i fredags är tyvär från vårat gamla hus.. När inte tiden räcker till får man plocka bilder ur arkivet, ska skärpa mig..:)

Kramar Elin

Hemmavid sa...

Så härligt det är med de stora fönstren som släpper in så mkt ljus!

Ni har verkligen ett drömhus!
Kramen Jenny

Vintage House sa...

Hej
Hoppas det går bra med pluggandet ibland behöver man en paus..
Tycker absolut du ska besöka Ingrid när du är i Göteborg.
kram
sandra

LjuvligaLjung sa...

Vilket fantastikt hus ni har!! Rummet ser hur fint ut som helst och golven är ju underbara! Hoppas de går bra med pluggandet. Ha en bra dag! Mvh Michaela

Skogslyckan sa...

Har varit inne och röstat full pott på ditt vackra hus!
Kram Pia

Villa Björkenäs Backen sa...

God dagens Anna !

Jag satt mig vid Jennifers data en stund.
tänk så mycket lättare att blogga via datan Nu till helgen kommer jag att vara ledig och då ska A få hjälpa att ladda ner bilder till picasa så jag kan börja bloggaia datan igen. Både ny mobil och Windows.
Ska du vara med på loppisen på Lördag på Marieborgs ?
Jag ska göra ett tappert försök oc samtidigt bli av allt som inte behövs längre...
Detr kanske blir några få saker som hittar nya hem.
Har ni det fullt upp ?
För mig är det lugnare nu och A har fullt :)
Lycka till med läsandet. vi hörs.
kramar SIRPA

Mys och hemtrevnad sa...

nu är fullpott satt och bra gjort att ta en pause fr plugg, det gör jag just nu med hihi kramis semlan

Kickan Style sa...

Ert hus är så fint och jag e kär i ert plankgolv!!

Ha en fin dag!
Kristina

Sallys hus sa...

Hej hej!
Vilket underbart fint hus ni har..;) jag gillar aaaaltihop..;)
Har kikat runt här länge nu.
har också varit inne o röstat på ert hus..lycka till!
kram Katarina

Susanne sa...

Ja jag har röstat på dig..Tycker ditt hem är ljuvligt,,åh vilket underbart golv,,en dröm...Kram

Lisas torp sa...

Ja, vilket fint hus ni har! Klart ni ska vinna! Har också röstat förstås!
Lycka till!
Lisa

Hemma hos Märtha sa...

Alltid så fina bilder!! Du har ett otroligt vackert hem!
Kram
Anne-Lie

Johanna Stålros sa...

Så fint- ditt golv är toksnyggt!!!!! Kram Johanna

Malins Lantliv sa...

Hej ville bara säga att jag har gett dig en award....vilket underbart hus du har...har nyss hittat till din blogg.
Välkommen in till min blogg.

Kram malin

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Ja ert hus är så fint! Ännu finare i verkligheten.. :) så fint ert vardagsrum är. Kram på dig! Anna

VITA NYANSER sa...

Superfint vardagsrum och fin bild som du "bara fotat snabbt", det ser jättebra ut = )!!!

Kram L-L

Anonym sa...

Fint hos dig, och den engelska "översättningen" får mig alltid att le*

Anonym sa...

Hej, hej, det är bara jag som tassar in.

Kram

Related Posts with Thumbnails