tisdag 4 oktober 2011

 

Mys med tända ljus...
Hur har ni det en tisdag som denna. Jag har det bara bra, sitter med en kopp kaffe och njuter av eftermiddagen.
Ska ta tag i en del måsten senare....

  
  

Många av er gillar denna tavla med den meningsfulla texten.

Om ni är sugna på en likadan kan ni nu förbeställa den hos Himlavit.
Ni som läsare får 10% under oktober månad. Skriv bara koden vitveranda i kassan när du beställer så får du ett ännu bättre pris!


 



Cozy lighting candles  ...How have you there on a Tuesday as this. I have it just me, sitting with a cup of coffee and enjoying the afternoon.

Will grab some must later ....

16 kommentarer:

Unknown sa...

Che belle.....
Io sono una appassionata di candele, ne ho di tutti i tipi, colori, misure e forme:)
Buon inizio settimana
Baci
Sabry!!

Livet på Vestergård sa...

Vilken fin byrå du har!

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa vikken byrå,bara älskar den!! ha det mysigt nu då i kväll...kramis Gunilla

hemma hos lilla mej sa...

Bara så snygg tavla och byrå.Mysigt att tända ljus och bara vara.Ha en skön kväll.Kram Rita ♥

Husprojekt Drömhus sa...

Tända ljus kan man inte få för lite av! Låter härligt att njuta av em. sådana stunder kan man inte få för många av!

Kram
Tiina

Marie Louise sa...

tänkvärda ord på din tavla...som svar på din fråga så målar och målar jag om igen..problem med betsen som slår igenom på en möbel jag målar..har du något förslag för att slippa att det slår igenom ..kram Marie

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vad fint! Gillar tavlan väldigt mycket. Är det svart bakgrund eller är den mörkbrun? Var inne på himlavit men det stod inte vilken färg det är och det är svårt att se.
Ha de gott
Kram Marie

Kickan Style sa...

Den där tavlan är faktiskt riktigt fin!! Kanske man borde ta och kolla in den!

Ha en fin kväll!
Kristina

Källeboda lantliv sa...

Ja nu vill man ha massor av ljus ... Fin tavla .. Men man får ju inte plats med allt .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Millygarden sa...

Ljus får man inte nog av nu..tänder varje kväll och offta på morgonen till frukost.

Kram Marina

Anonym sa...

Det är bara jag som tassar in och äntligen kan jag kommentera igen (en massa strul med blogger). Så mysiga bilder, det är bara att ta efter:-)

Kram

Min-Hus sa...

...i like it!!!


Anja

topdesign sa...

Härliga stämnings bilder. Man vill verkligen kura ihop sig i soffan och vänta på att mörkret ska komma.

Mvh Lena

Norregård sa...

Hej!!!
Vet du igår natt drömde jag att jag var hos Dig! Ert hus var meeeeeeegastort & så högt i tak!!!
Jag tror snart det här med bloggande stiger mig åt huvet...*ler*...

Kram M

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Tack för ditt svar om tavlan och för berömmet om vårt hus. Ert hus är superfint men den fina snickarglädjen.
Ha de gott
Kram Marie

Lina sa...

Hej och tusen tack för tipset om tavlan! ÄNTLIGEN fick jag tag på den och med 10% blev det ett bra pris! Är ny på din blogg och måste bara säga att du har ett otroligt fint hem och en otroligt inspirerande blogg! Kan sitta hur länge som helst och kika runt och bli inspirerad!!

Related Posts with Thumbnails