onsdag 5 oktober 2011

Nätshopping....



La Redoute

Surfar runt lite bland modebutikerna på nätet. Jag kan sitta och "shoppa" utan att köpa något.
När jag har klickat runt lite så känner jag mig nöjd sedan!
Billigt och bra:)




Gillar denna stilen, kanske inte riktigt jag med jeansshorts men det är snyggt på henne. Bootsen är riktigt fina.


 

Det är mycket boots i år. Hur har ni det, är ni "bootsklädda"?

Bilderna och kläder kommer från La Redoute

Nu ska jag sätta mig i soffan och kika på "bönderna"

Kram

7 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Mycket billig och bra shopping :)

Japp, nu är det "Bönderna" som gäller :)

Ha en fin kväll!

Livet på Vestergård sa...

Bra med billig shopping! Här håller jag ett öga på bönderna och ett öga i datorn :)
Kram Kicki

Unknown sa...

Che bello.....
E' molto simile al mio modo di vestire:)
E poi adoro gli stivani,non conto neanche più quanti ne ho:)
Baci
Sabry!!

Hemma hos Märtha sa...

Ja det var ju ett smart sätt att shoppa och klart bättre för plånboken..:-)
Finns otroligt mycket snygga boots och stövlar...svårt att välja!
Kram
Anne-Lie

Vita rosor och förgätmigej sa...

Det var ett billigt sätt att shoppa på! Kanske man skulle testa... ;0)

Kram/ Anna

sandra sa...

Hej hej!

Fin fina bilder på skorna du "köpt" hihi!
Själv älskar jag boots. Passar till allt. Finklänning eller jeans och så sköna.

Kram på dej

Petra-Lantlig Charm sa...

Har ett par boots med snören men vill ha ett par jodhpurs typ.
Jag kan med sitta å köpa en massa grejer men går sällan till kassan, hihi. Det räcker för att få bort shopingsuget!!

kram

Related Posts with Thumbnails