fredag 14 oktober 2011

I morgon är det jag som står bakom loppisbordet!!

På lördag ska jag ha ett eget bord på loppisen som ordnas på



Det är än så länge ett tiotal som ska ha bord där så det kan nog bli en härlig blandning!

Nu har jag rensat och plockat här hemma. En del av sakerna är helt oanvända och är av riktigt bra kvalité.





Det blir en salig blandning som det blir på loppis. Här är ett litet urval.

 


 

Det ni ser ovan är nya grejor från Sveriges fina inredningsmärken som Spira och Himla. Kanske bra tillfälle att köpa julklappar till mycket bra priser!
 
Lite gammalt blir det också...
 

Ripsmatta från Linum, mysig till Jul.

Fin plansch som ser ut som ett gammalt franskt dokument. (Är andra gången den kommer ur förpackningen)

 

Härliga färgglada textilier, kuddar, och dukar. Vissa av dem helt nya!


Välkommen
 till loppisen i morgon lördag den 15/10
kl: 10:00-14:00

(kontant betalning)

Vill ni har vägbeskrivning så maila mig. Mailadressen hittar ni i högerspalten.


17 kommentarer:

Hemma hos Märtha sa...

Wow, ser ut som att man kan fynda en hel del från ditt bord! Tyvärr bor jag för långt bort..:-(
Lycka till!
Kram
Anne-Lie

dagdrömmar i vitt sa...

Men hallå, hihi. Jag vill ha massa saker, men det är lite långt bort,,,
Den där planschen är ju fantastisk.
Kan man få köpa på loppisen utan att vara där,hihihi?
Kramkram <3 nettan

Ett Vitare Hem sa...

Åh jag hade hittat massor vid ditt bord som skulle kunna få flytta hit, lycka till!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

Vi i Villa Ville kulla sa...

Gud vilka fina grejer du ska sälja...mmmm långt att åka tyvärr!!!
Men vilket gudomligt bord,vill haaaaaaaaaaa!!!!!!!
Ha en bra dag!!!

Kram kram Lotta

Susanne sa...

Vackra saker,,så synd jag bor så långt bort..Kram o lycka till...

cat sa...

Men, ååhhh, synd att jag bor för långt bort :( Har fanns ju en hel massa som hunde får plats hemma hos mig.
Ha de gott och lycka till med loppisen. Catarina

Unknown sa...

Åh vilken tur jag har som bor i samma stad så jag kan komma och fynda hos dig ;)! Jätte fina saker.
Syns imorgon!
Kram Johanna

Unknown sa...

Åh vilken tur jag har som bor i samma stad så jag kan komma och fynda hos dig ;)! Jätte fina saker.
Syns imorgon!
Kram Johanna

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Ohh vilka underbara loppisgrejer.
Bor för långt borta bara :(
Ha en jättefin fredag.
Kram
Jessica

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Så mycket fint du ska sälja på loppis! Vi måste greja här hemma annars hade jag kanske åkt en tur.. :) lycka till! Kram Anna

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh så fina saker du ska sälja!! Jag kommer!!!

Kram!

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Å, så mycket fint!!!!
Attans att jag bor så långt ifrån!!

Ha en fin helg!
Kram Annica

Fiffiga Systrar sa...

lycka till med loppisen. hoppas du får sälja massor! härligt att rensa ur! önskar en riktigt skön fredag! kram emelie och elin

Unknown sa...

Bellissimi questi tessuti...
Anche qui in Italia c'è il mercatino delle pulci!!
Baci
Sabry!!

Norregård sa...

Hej!!
Vad kul Anna:)) Synd att jag har så långt....hade varit så kul!

Lycka till!
Kram M

Vintage House sa...

All lycka till imorgon:)
ha en mysig mysig helg
kram
sandra

Shabby soul sa...

I'd like so much to buy the french poster... Is it possible via internet?
Hugs
Silvia from Italy

Related Posts with Thumbnails