torsdag 13 oktober 2011


Så fort det blir lite höstligt och vi närmar oss advent.....så kommer en liten köksö in!
Vi har varit utan hela våren och sommaren och jag vet hur skönt vi tyckte det var med mer plats i köket. Vi är ju ganska många som springer "kors och tvärs" :)


Nu blev det ett annat än det vi hade förra vintern.
Detta är mindre och är ett klaffbord.
Bordet är endast grundmålat....


Barnen har varsitt förkläde från Linum. Tjejerna har röda och sonen ett blått.


 Den charmiga träbacken har jag köpt av Marie.


I morgon ska jag visa lite från vad jag ska sälja på loppisen som jag ska vara med på. Loppisen är på lördag och hålls i vår lilla stads handelsträdgård!

Tjingeling!

21 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilket himla fint kök du har.Bara så snyggt.Fin liten köksö....Önskar dej en skön torsdag.Kram Rita ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Anna!

Jätte fint med bordet där i köket!
Men håller med dig att det kan vara bra att den bor ute på somrarna ;)

Jag gillra allt som jag ser i ditt förra inlägg.
Vi kanske ska åka till Stockholm ;)

Jag går också här hemma och prismärker.
Så svårt och tänka allt vad dom ska kosta.
Det blir massa skräp som vi har haft i förrådet hur länge som helst.
Så mycket saker som bara ligger i kartonger och sånt som aldrig ska komma fram mer..
Jag försökte ringa dig igår men din mobil var avstängt.
Just prata om allt vad man ska sälja mm..

Hoppas att vi står nära varandra.
Ska jag ta med lite bullar?
Har du en bra termos så kan du koka kaffet ? ;)
Hoppas att man får lite sålt iallafall?
Vad tror du om man ska ta med större saker som gamla barnsängar,spelbord,växthus?

Ha en bra dag1

Kramar Sirpa

Är du ledig ?

dagdrömmar i vitt sa...

Hej <3 du har ett så fantastiskt fin kök. Och jag älsakr den lilla ön, hihi. Den är precis lagom stor/liten och lagom liten!!
Och backen under är liksom pricke över/ under I-et ;)
Lycka till på loppisen!!
Kramkram <3 nettan

Mys och hemtrevnad sa...

vad bra med ett extra litet bord i köket, går alltid åt yta...fint! kramis semlan

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åå va fint du har i köket , wow vilket golv !
Gillar det där lilla köksö bordet , vi har en modernare variant från Ikea .
Kraam/Lotta

Sallys hus sa...

Ååå så fint!
Vilket lantkök..
Jag fick lust att hoppa in i bilden och baka bullar...;)
den stämningen vill jag ha i mitt kök också..
kram Katarina

Villa Tallbacka´s Home sa...

Go fm!

Jaa jag är en riktig "bordoman" älskar bord o dess former, har ett stort hus men... måste ju tyvärr välja bland dem!:( Bordet passade perfekt där, skulle du utöka storleken, kunde de kanske vara häftigt med två olika bord ihop men med samma höjd!? Typ vid kalas el. dyl. ha en fortsatt bra Torsdag, själv är vi sjuka här! kram Johanna på Tallbacka

Vintage House sa...

Hej
Härligt bord som köksö och kanon när det bara är grudat en gång...
Lycka till på loppisen på lördag...
ha en härligt vackert höstdag
kram
sandra

LjuvligaLjung sa...

Å vilket mysigt kök ni har! Kan det vara ett från Marbodal? Vi planerar för fullt vårat kök här hemma och det är alltid lika kul med inspiration. Klaffbord som en extra avlastningsyta var ju toppen. Ha en bra dag!
/Michaela

Unknown sa...

E'fantastica questa cucina!!
Baci
Sabry!!

dreams & wishes sa...

Vilket härligt kök du har!!
Å köksön var ju kanonfin verkligen.
Kul med förändringar ibland, det behöver man ;)

Ha en fin dag / Linda

Kickan Style sa...

Härligt klaffbord! Passar bra i ert fina kök!

Hälsningar Kristina

, sa...

Vilket hus du har... Och kök...! Fantastiskt fint! Undrar vad är det för loppis du skriver om? Verkar väldigt trevlig :)

rosvikslyckan sa...

Men vad smart att använda ett klffbord! Passar jättebra i ert kök med en köksö.

kram Jenny

PlatzWechsel - der Shop im Schopf- sa...

Very nice !!!

Regards from South Germany !!!

Livet på Vestergård sa...

Snyggt med lilla köksön!

Fröken Agnes sa...

Hej!

Vilket fint bord! Har ett liknande i vårt sovrum. Och vilken ljuvlig back under bordet! Lycka till på loppisen, du säljer säkert bra.

Ha en fin kväll!

Kram Jenny

Tinas bo sa...

Underbart bord!! Och de andra grejorna är toppensnygga!!

Kramis Tina

Källeboda lantliv sa...

Visst är det bra med en köksö.. Det behövs alltid .. Fiffig lösning.. Snyggt också.. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

VITA NYANSER sa...

Så fint! Du har så hemtrevligt i köket!

Kram L-L

Petra-Lantlig Charm sa...

Å är det sant?!! Loppis i helgen! Kanske får du besök av mig då, hihi.

Annorlunda å fint med slagbordet. SÅ fina kort du tar!!

ha en jätte skön helg

Kramar Petra

Related Posts with Thumbnails