onsdag 9 mars 2011


En liten titt från min hall. Här hänger lycktan från Lustfyllt. Saknar detta underbara ställe och jag hoppas det löser sig för dem. Ni som inte känner till Lustfyllt ligger det i Habo, precis vid Vättens strand. Där har konstnären Lena Ihrman och hennes man renoverat en ladugård på det finaste sätt man kan tänka sig. Där kunde man njuta av en jättestor fikabufé och handla utav deras fina sortiment. Ett himmelrike för en inredningstokig tjej som jag.

Jag kom ihåg förra våren då vi satt ute och fikade och njöt av vårsolen. Lustfyllt har varit stängt nu i snart ett år på grund av olika anledningar men nu verkar det som det börjar ljusna igen!!

Klicka HÄR så kan ni läsa om det i Lenas och Johans blogg.


14 kommentarer:

Doppa.nu - Amanda sa...

Åh vilken fin lykta!
Håller såklart tummarna för att det löser sig för inredningsbutiken. Alla inredare ska uppmuntras! :) Ha en fin dag! Kram

Malin's Hus sa...

hallåååååå Anna!
Dom har jag lyckats missa...Hoppas det löser sig o att jag får besöka dom i sommar :)

Vad fint det är med vita knoppbrädor. Får minsann skruva ner vår gamla i furu idag som hänger i garderoben o måla den vit. Nu blev jag pysselsugen :)

Ha en skön dag! KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Visst är det trist för dem! (och oss)

Hoppas det blir en lösning snart!

Ha en bra dag!
Kram Annica

Lantliga drömmar sa...

Vilken snygg lykta ! Nilla

Syster vit sa...

Vi får verkligen hoppas att Lustfyllt får öppna igen, det är ju slöseri annars, kan inte myndigheterna förstå DET. Fint i din hall. Ser att ni har mycket snö kvar ännu, vi har som tur är bara små högar kvar lite här och där.
Kram Liselott

Anneli sa...

Hejsan.

Tack för tipset!
Hoppas verkligen det löser sig för butiken, sådana behövs verkligen!

Ha det fint,
Kram Anneli.

Vintage House sa...

Hej
JA visst håller man alla tummar att det löser sig för dom.
Det är ju bara så vackert där.
ha en skön dag
kram
sandra

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin lykta och jag hoppas det löser för dem nu!
Ha en finfin eftermiddag!
Kram/Lena

Annas skattkammare sa...

Åhh hoppas hoppas att det öppnanart igen, det stället är så underbart!
Fin lykta du har.
Kram /Anna
PS. Det vore jättekul att ses snart, vi får höras på mailen.. =)

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så vacker bild från din hall! Håller med, Lustfyllt är ett underbart ställe!

Ha det så fint!

Kram Jenny

Margareta sa...

Hej!
jag tänker på detta underbara ställe nästan dagligen.Besöken där har betytt så mycket för mig.
Och som sagt,nu verkar det ju ändå ljusna igen.
Lyktan,din,är så fin.

Kram Margareta

Villa Carl Larsson sa...

Ja visst var det ett underbart fik. Har varit där ett par gånger jag med. Kräkmätt har man varit efteråt hehe. Hoppas det löser sig för dem.

Det vita dårhuset sa...

God kväll kära Anna =)!
Tråkigt med fiket..... Hoppas det löser sig för dom!

Önskar dig en riktigt skön dag i morgon!

Kramar Erika

LantlivsAnette sa...

Jaa, jag hoppas verkligen att det ska lösa sig för dom, ett såå underbart ställe !!
Kraaam Anette

Related Posts with Thumbnails