fredag 25 mars 2011

T R E V L I G   H E L G ♥



Här händer det inte mycket, krafterna finns inte. Det går i ett "slowmotionstempo" här hemma. 
Ändrade om lite på skänken, börjar smått få lite abstinens.... 

 

En helhetsbild, oj då såg att jag fick med snygga blå mappar och en laptop där inne:) Min sambo har kontoret hemma så oftast ligger det pappershögar lite här och var som jag får stränga order att inte röra.....vilket är väldigt svårt för mig att låta bli:)

Ha en skön helg, själv ska jag bli stark igen!


20 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder.Vad fint du har det hemma hos dej.Önskar dej en underbar och mysig fredag.Vår kramar Rita ♥

Vintage House sa...

hej
Samma tempo här men hoppas att det sätter igång i nästa vecka har så mycket att fixa med.
ha en skön helg...
kram
sandra

Mina drömmars hus sa...

Pappershögar känns igen....
Kontoret på fickan.
Måste säga det igen, vilket hem!!!
Kram och ha en riktigt skön fredag
AC

hagagården sa...

Underbart fint du har det hemma.
Kram o ha en fin dag.
Ninni

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Anna!
Vilka vackra bilder
och så många fina saker

Tack för att du titta in hos mig
och lämna en så fin hälsning!

Ha en jättefin helg
o sköt om dig

Kram Tina

Anonym sa...

Oj så vakkert hjem du har:) Her er det mye inspirasjon:) Nydelig og hvitt:) Ha en riktig god helg:)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen!
Underbara bilder från ditt kök.
Ha en fin helg.
Kram Theres

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Anna!

Hoppas att du mår bättre.
Fina bilder och många fina saker :)
Jag var nära att handla såna lejon skålar i förra helgen men sen insåg att jag har nog inte plats.
Mappar,papper och stök är ju vardag.

HGa en fin helg och samma krafterna, det ska jag också göra

Kramar Sirpa

Det vita dårhuset sa...

Ha haaa Jag brukar ta M lapptop och slänga in den i hörnskåpet när den legat och skräpat alltför länge ;) Han bi inte glad men va fan *fniss*

UNDERBART kök!!!!!

Trevlig helg min vän!

rustik charm sa...

Hej Anna.

Så fint ni har det:)Massa fina saker.

Krya på dig och ha en trevlig helg.
Kram Kristina

Madame Edith sa...

Vackert! Trevlig helg kram/M

Tulipa sa...

Hej!

Kunde han inte ha vita mappar..*hihi*..

Helt ljuvliga bilder!!!!

Och krya på dig!

Kram Mariette

Lantligt i smultronbacken sa...

Ljuvliga bilder som vanligt. Det är svårt att ta helhetsbilder utan att få med något som inte ska vara där är med.
FÖrstår att du är otålig, man vill bara ha sommar nu så man kan vara ute hela dagarna och dona på.

Ha en härlig fredag

Kram Teres

dagdrömmar i vitt sa...

Skönt att höra och "se" att det finns saker spridda i andras hus också, och inte bara mitt ;) Fast jag plockar gärna undan familjens saker och sedan vet jag inte vart jag lagt dem...
Ha en riktigt skön kväll / Nettan

Änglarnas hus sa...

Härliga bilder och jag gillar att de är tagna så som det är..blå mappar eller inte!1

Nu önskar jag dig en riktigt mysig, solig vårhelg!!

Kramis Sanne!!

Källeboda lantliv sa...

vilka fina bilder från ditt kök ...gillar hyllorna ..här är också sådana på gång ...känner igen det där med att inte få rörra papper ...likadant här på mannens kontor ...kram jeanette.kallebodalantliv

Livet på Vestergård sa...

Så fint ni har det! Hoppas att du får krafterna tillbaks nu.
Kram Kicki

Ljusa vardag sa...

Vill kika in till dig och önska en trevlig helg! Hoppas du får dina krafter tillbaka. Kram Anna

Unknown sa...

I love these snapshots!!!

LOPPISLIV sa...

Trevlig helg till dig också, underbar bilder som vanligt här hos dig, den lilla blåa i bakgrunden såg jag inte ens :-)) Era trägolv är så vackra, ja hela köket är en dröm, mycket fint på hyllorna som fångar ögat. Söt bild på vovven i förra inlägget som myser i solen....Och wow vilka vackra strumpor din mamma stickat till dig, helt underbara ju, vilken lycka!!! Sånt hantverk går inte att köpa, unikt och sagolikt. Krya på dig nu. Kraaaam P

Related Posts with Thumbnails