fredag 11 mars 2011

F R E D A G....OCH VINNAREN!




Här hemma händer det inte mycket ljust nu. Veckan har bestått av jobb men nu väntar en långhelg. Skönt, strax ska jag iväg till min goa vän Emma på fika (semla ha utlovats....) 

...och så har jag en vinnare i min tävling att presentera.....

Det blev en tjej utan blogg som heter Åsa och bor i Jönköping.

Grattis till dig! Maila din adress så kommer Goodiebagen på posten.

Tack alla andra att ni har tagit er tid att vara med i tävlingen. Kul att se vilka favoriter ni hade, tror faktiskt att alla valde olika.


Vinnaren Åsa får bland annat en sjal från Nordljus egna märke Lucky Lina. Här är Maria Montazami (till vänster) i en Lucky Lina sjal.

Tack Nordljus för det goda samarbetet!



Trevlig helg!

14 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Tack för den trevliga utlottningen!!!
Grattis till vinnaren!!

Kram Annica♥

sylvia sa...

hei.
nydelig i dine hyller,
så mye vakkert å nyte,
masse gratulere til din vinner,
ha en nydelig fredag,
klem fra sylvia

Cilla sa...

Grattis till vinnaren & en alldeles underbar
(fika) & helg till dig ;0)
Kram Cilla

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till vinnaren och så fint du har i hyllan!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

Vita huset 28 sa...

Hej o grattis till vinnaren, såå fin sjal hon kommer få. tack för en så fin utlottning.
Ha en toppen helg
Kram Camilla

Anonym sa...

Åh, jag vann!! Jippie!!
Jag har mailat min adress :)

Kram Åsa i Jönköping

Vit dröm sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vit dröm sa...

Hoppas semlan smakar gudomligt!
Ha en riktigt mysig fredag och helg!
Kram Anna

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fint i dina hyllor. Låter som en mysig eftermiddag!

Hoppas du får en fin helg!

Kram Jenny

Unknown sa...

Grattis till vinnaren!
Trevlig fredag och helg till dig me, skönt me lite ledigt!
Kram johanna

Vintage House sa...

Härligt fint på hyllorna och hoppas du fick en mysig fika...
ha en mysig helg
kram
sandra

Källeboda lantliv sa...

så snyggt du har det på dina hyllor ...klart att man ska ha öppna hyllor och visa innehållet ...ha en bra lördag ! kram jeanette.kallebodalantliv

LOPPISLIV sa...

Vackert där på dina hyllor Anna, många fina saker, den rostiga lyktan är extra charmig tycker jag :-) Grattis till vinnaren förresten.

Ha en fin helg. Kraaaam Paula

Mariette sa...

Hej Anna!

Hoppas det blev en god semla!

Så Maria diggar också Nordljus, snyggt!

Trevlig helg!

Kram Mariette

Related Posts with Thumbnails