måndag 14 mars 2011

EN STYCK MÅTTSTOCK



(Lite suddig bild, måste bättra mig och orka ta fram stativet)



Jag fortsätter att "terra" er med mina loppisköp. I dag visar jag en gammal måttstock eller mätsticka kanske det heter?

 


Ja, vad ska man med denna till kanske ni undrar och det gjorde nog jag också:) Men jag kunde inte låta bli att köpa den. För 25 kronor fick den följa med hem.

 

Fast kanske kommer jag att använda den för att mäta upp tyg som det är tänkt.
Här hamnade den så länge.

Ha en härlig vecka!

16 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej Anna!

Så fin mätsticka du hittat! Den passar ju utmärkt där den hänger, dekorativt och personligt. Du kan nosa upp fynd du;))

Hoppas du får en fin måndag!

Kram Jenny

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
vilket fint fynd och så bra den passar just där!!

Ha det gott, hälsningar Monica

gamla skolan sa...

Dekorativt !
Kramar // Susanne ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Anna!

Hoppas att ni har haft en bra helg.
Kul med loppisfynden :)
Och dessutom har du lyckan att hitta så'mycket fint ! :)
Du är duktig du!
Kanske vi kan åka snart igen :)
Jag hittade lite små saker hos Marie!

Nu ska jag ta och plocka och städa lite.
Ha en bra dag och kanske vi kan ses snart
igen!

Kram Sirpa
Och bli skuld fri samtidigt :)

Mitt Vita Björkebo sa...

Amen såååå vacker...,den kan HELT klart hänga kvar där tills det e dax att använda den "på riktigt"
jag bara älskar det bruna mot vitt...det bryter sååå vackert =)
LYCKA!!!

Ha en fortsatt skön måndag..
MVH ANNA

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vill också ha!!!! ;0)

Kram/ Anna

Himlavit sa...

Jättefin och som du säger kanske den kommer till användning i framtiden :)

Trevlig dag

Vintage House sa...

Hej
Så fin har några i mitt pysselrum:)
ha en skön dag
kram
sandra

Malin's Hus sa...

superläcker! Och för 25 kr med ! FYND!

Ha en bra dag ;)

Mina drömmars hus sa...

Det är så roligt att se alla loppisfynd.
Ha en skön dag
Kram
AC

Unknown sa...

Jätte fin!
ps.Du har mail!

kram Anna

Inredningsfrun sa...

Det är alltid lika roligt att se vad folk fyndar på loppis. Snart är det sommar och loppis-säsongen här på the Island börjar - härligt!

En härlig vecka önskar jag dig!

KRAM

// Inredningsfrun

Mitt hvite hus sa...

så moro å finne denne gamle meter måleren... hrlig farge...

Ønsker deg en fin uke 0))
*
klemmer

Anonym sa...

Det är verkligen en härlig känsla när man hittar små godingar på loppisar:). Din mätsticka är verkligen vacker och passar utmärkt på skåpet.

Trevlig vecka till dig också!
Kram Maria

Smultron på ett strå sa...

Vilket fynd! Den hade jag också slagit till på direkt!//kram maria

LantlivsAnette sa...

Åhh vad fin, jag har också hittat en sån på en loppis en gång..
Ha det gott
Kraaam Anette

Related Posts with Thumbnails