torsdag 10 mars 2011

Min finaste låda.....



    

    


"Galoscher från Tretorn"

Tänk förr då fanns det inga pappkartonger att frakta varorna i.
Fast det klart, det är nog  lite mer lättskött med pappkartonger än dessa stora tunga lådor.
Men fina är dem, i min har jag inga galoscher utan filtar och plädar.
Den lila pläden ni ser på bilden har jag vunnit i en av Nordljus tävlingar.

I morgon är det fredag och då presenterar jag vinnaren i min tävling. Så i dag är sista chansen att anmäla sig.
Kul att så många ville vara med!


20 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

visst är der charmigt med gamla trälådor ...dom kan användas till mycket ..snyggt ...kramar jeanette.kallebodalantliv

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är så fint med lådor, här var det en annorlunda text. Så fin och bra förvaring för plädar, din gråa du vann är underbart fin.
Ha en toppendag
Kramar
AnnaMaria

jessikan sa...

Gamla lådor är sååå fint, tänk om om dom visste på den tiden att vi skulle bli som galna i dom här gamla lådorna som dom såg som skräp på den tiden :)

// J

majra1 sa...

Trälådor är så fina. Synd att alla tycker det idag för dom är svåra att få tag i . Om man inte vill betala en halv förmögenhet vill säga.

Jag blev helt kär i din pläd!! Underbar!! Precis i min smak. Vilken tur du hade som vann den. Grattis!

Mari

Hildas hem - Sofia sa...

Jag älskar gamla trälådor och kan inte låta bli att köpa och jag springer över någon. Den texten som du har på din har jag aldrig sett förut. Charmigt värre! :)

Ha en fin torsdag!
Kram Sofia

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Jätte härliga bilder och fint!
Jag måste fixa tävlingen nu på en gång så
jag också får testa min lycka! :)
Ha en bra dag!
Jag måste börja baka och städa...

Kram Sirpa

Ps... jag låter pensseln vara :)

Hulda sa...

Sjarmerende kasse! Slike har jeg også mange av, de er i bruk til det meste.

Falt for bildet av den kurvlykten under her. Så stilig med det brune mot det hvite. :)

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Visst är trälådorna fantastiskt charmiga!
Ha en fin dag!
Kram Annica

Jenny sa...

Jättefin låda! Kul att ha en sån :) Ja, nu väntar vi med spänning på att höra vem som vinner!
Ha en skön torsdag, kram Jenny

Det vita dårhuset sa...

Har du tävling?? Har jag missat?
Nä nu måste jag kolla!!!
Tjing

Annas skattkammare sa...

Delar din passion för gamla trälådor, den du visar idag är superfin! Visst är de bra att förvara allt möjligt i, nog för att det är mer praktiskt med pappkartonger, plastpåsar och allt som används idag, men tänk vad mycket finare ALLT var förr.. Ha en bra dag Anna! =)
Kram /Anna

Norregård sa...

Hej!
Kanonfin låda;o)
Huuuuuu denna veckan går i 150, hinner inte med;o) Hoppas att allt är bra med Dig!!!

Kram Malin

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Uuuunderbar låda med kul mtext på! Tänk när man hade sådana på fossingarna :)

Ha det gott!!

Kramis Sanne

Vintage House sa...

Hej
Gamla trälådor är så fint:)
ha en topp dag
kram
sandra

LOPPISLIV sa...

Fin låda, och jag älskar pläden du har på den, den ljusa lila tonen är underbar. Kramis på dig //Paula

Johan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fröken Agnes sa...

Hej!

Superfin låda! Älskar gamla trälådor, skulle kunna ha hur många som helst;))

Ha det fint!

Kram Jenny

Zinkhjärtat ♥ sa...

Charmig låda men tycker att din pläd är riktigt vacker!
Stor Kram Annelie ♥

bikim sa...

love the colour!
so cute!
lovely photos!
take care,
Rosa

Malin's Hus sa...

Hej Anna! Fint som vanligt!, Gillar lådor skarpt, man kan ha dom till sååå mkt.
ha en bra dag o ta hand om dig!


KRAM MALIN

Related Posts with Thumbnails