måndag 28 mars 2011




Jag har inte mycket brunt hemma. I vårt matrum så är denna klocka det enda som bryter av. Klockan är en gåva från min S. farmor. Den har varit undanplockad i perioder men har fått komma fram igen.

Jag är sugen på att ändra om på min långa skänk. Nu tänkte jag fråga er om lite tips. Har ni några enkla konkreta tips vad som ska stå här.

(Vi får se hur blogger är i dag, många har fortfarande problem med bildöverföringen. Jag märkte i går att det gick bra om jag lade in bilderna utan att använda Picasa)



7 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Det verkar som det är många som har problem..
Hade kanske satt en trälåda på skänken med en pellis i.
kram
sandra

dagdrömmar i vitt sa...

Din bänk är fin som den är, men kanske ta upp den bruna färgen med några korgar eller trälådor.
Ha en skön dag
Kramkram / Nettan

Anonym sa...

Så nydelig og hvitt:) Den klokken er superfin. Jeg synes også benken din er veldig fin som den er, men forandring fryder(som vi sier i Norge). Hva med å sette noen fine lykter på benken, store og små, som evt. har samme farge som klokken?! Ha en riktig god dag:)

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag tycker ju att kryddhyllan är så fin, kanske bara lite innehåll i dem räcker. Eller så kan du kanske prova på en glaskupa med en liten guldfisk (här går det bra med katterna), blir så levande i köket tycker jag. En stor glasklocka med en liten penseé i kanske eller en låda med alla flaskor (olivolja - ättika - vinäger mm).

Kram Teres

Tove `blogg verden sa...

Skjønn den skjenken din som den er : ) Men du kan jo sette bestikk i to kurver eller noe slik Evt tallerkene i et stativ...Mange muligheter : ) Men det enkle er jo ofte det beste vet du ; )
Ha en fin ny uke
klem Tove

Anonym sa...

oj vad fint!
tycker att klockan gjorde sig väldigt fint där!
Ha det fint
Pernilla

I mina gömmor sa...

Det är ju så fint som det är! Fast man vill ju gärna flytta runt saker och få nytt då och då. Lite våriga blommor kanske och vackra burkar med godsaker i!

Kram från Malin

Related Posts with Thumbnails