söndag 13 mars 2011

L O P P I S F Y N D

Det blev några roliga saker i går. I dag visar jag glasen jag hittade. Söta med en liten fot.





Synd att det bara var fem stycken, men det räcker till vår familj i alla fall. I morse invigde vi dem med frukostjuicen. 
 Nu ska barnen åka till kompisar och även vår minste ska i väg. Konstigt att inte ha barnen hemma, jag hamnar oftast i ett slags "koma" och får inte gjort något. Ska nog försöka hinna in till er andra, har varit dåligt med det på sista tiden.

Eric Saade vann i går, bra låt även om jag nog hade Moniker och Swingfly som favorit.

Vår minste på snart fem år hejade på han i den röda snygga jackan.
 "En sån cool jacka vill jag också ha"! Jaha, det kanske får bli en skinnjacka till honom...


22 kommentarer:

Vit dröm sa...

Jag gjorde som minstingen och hejade på han i den röda jackan;)
Så fina glas du hittat!
Ha en skön söndag!
Många kramar Anna

Vintage House sa...

Hej
Härligt fina glas, är oxå på jakt efter fina glas.
Tyvärr inget Marie på onsdag men vi kommer få till en träff i april någongång.
Ha en skön skön söndag
kram
sandra

fem barns mamma sa...

Glasen är jättesöta, gör inget att det bara är 5, nästa gång hittar vi några liknande, blir snyggt att blanda:-)
H är så nöjd med sin nya sjal, släpar runt på den överallt!
Tjejerna är här, och två har redan hunnit ut till stallet, gissa vilka;-) Det blir köttfärslimpa och potatis till lunch, så de klarar sig nog, känn ingen stress att hämta, ta vara på dagen och hitta på nåt kul!!!

Kram Emma

Det vita dårhuset sa...

Klart som gatan att dom små röstar på Saade....Kan ju omöjligt glömma texten! *fniss*
Sååååååna glas är det jag är ute efter!!
Hittar dom aldrig....=(

Hoppas du får en fin dag vännen!
Kramis

Nordic Sence sa...

Jätte fina glas du hittat! Höll också på Moniker igår. En go och glad låt!

Önskar dig en skön söndag!
Kram Linda

Livsnjutaren sa...

Underbart söta glas. Skulle väl inte vara fel att servera lite glass och frukt i heller;
Härligt med loppisfynd. Och du trasmattan är superfin.

mammaxtre sa...

Många bidrag var värdiga vinnare igår. Jag är glad för våra barns skull, att Saade vann :-)

Glasen ser jättefina ut. Perfekta att ha glass i.

Ha en fin söndag, förhoppningsvis utan snö....

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillade Swingfly mest, men Eik är också en bra vinnare. Jättefina glas, blir lite festligare när det är fot.
Mysigt med fina glas till frokost.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ska ju såklart vara Erik, men det forstod du nog.
Kram
AM

Livet på Vestergård sa...

Vilka söta glas du fyndat!
Jag tyckte att Saade var riktigt bra :)
Njut av dagen! Kram Kicki

Unknown sa...

Beautiful !

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Kul när man hittar så fina glas!

Hoppas ni får en skön söndag!
Kram Annica

Anki sa...

Ett sådant vackert och inspirerande hem ni har!
Gillar också den typen av glas, men de är inte så lätta att finna.
Har precis själv börjat blogga. Kika gärna in hos mig om du har tid. kram Anki, Lillbovillan. blogspot.com

Gunillasljusglimtar sa...

Jättefina glas! Tur du hade som hittade dom! trevlig söndag,...Kramis Gunilla ♥

Anna sa...

Trevliga!!

Loppis är bäst!!

Anna.

Norregård sa...

Hej!!
Fina glas, kul med loppisrunda;o)

Har äntligen fått en kamin med mig hem idag, i sämre skick men med en ljuvlig krona!!!!

Menar du i Lantliv? Har inte hört något än. Men Uterummet kommer i Drömhems systertidning Trädgård & blommor det ska vara ute 14 april;o) Har du hört om ditt?

Kram Malin

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Toppenfina glas! Längtar ut i loppissvängen, men det är ju som sagt dåligt i dessa trakter...

Tröstade mig med en sväng till stora varuhuset idag för att inhandla värmeljus.

Hälsningar Monica

LOPPISLIV sa...

Slta glas, perfekt att ha till smoothies eller efterätter också ju...Tyckte nästan alla var bra igår på melodifestivalen, men att söta Saade vann var nog givet, alla tonårstjejers stora idol skulle jag tro :-)) Ha en fin söndag. Kram P

LOPPISLIV sa...

Nytt ord..."sita" ??? söta glas skulle det givetvis vara...fniss

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så söta glas du fyndat! Hoppas du haft en riktigt mysig dag.

Ha det så fint!

Kram Jenny

Dorota sa...

Hi,I have been following your blog for a while and I really love it,very inspirational,I have recently started blogging as well,please visit me as well:

www.jewellerybijou.com

Marie sa...

Känner mycket väl igen "koman" man hamnar i....har mina barn varannan vecka.....då tycker man att man kan hinna med så mycket under veckorna man är själv.....men icke då.....hinner mer o har mer ork när barna är här....
Ha en fortsatt bra söndagskväll, kram

Related Posts with Thumbnails