söndag 13 mars 2011

Filmtips!

På vår barnfria tid fick vi lust att se en film. Så vi bänkade oss i soffan med kaffe och med denna film. Den var såååå bra. Kan verkligen rekommendera den. Min S tyckte väl inte det hände så mycket (typ inga blev skjutna...) men jag tyckte det hände massor och det var ett riktigt bra drama.







Klicka på länken ovan så kan ni se en trailer på den.

Här ser vi just nu på Ponnyakuten och snart är det Solsidan, undrar vad de stollarna ska hitta på i dag! 

Ha det gott!

12 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vi har också funderat på att se den filmen men i vår situation just nu (väntan på Liten genom adoption) kan det bli så känslosamt. Men dessa filmer brukar vara så bra så det slutar nog med att vi ser den. Man känner igen sig så mycket i såna fimler.

Kram Teres

Gunillasljusglimtar sa...

Ja vi väntar oxå på solsidan nu! Fiin pläd...Kramis Gunilla ♥

Ljusa vardag sa...

Tack för tipset om filmen! Verkar vara en film som jag gillar. Drama är bäst. Ja nu blir det solsidan. Ha det så bra/Anna

Hulda sa...

Solsidan går på norsk tv2 på lørdagskvelder. Utrolig artig, synes jeg. ;)) De er jo litt syke da, hele gjengen. ;)

Flotte loppefunn du har gjort. De glassene var helt nydelige. Så fin form på de.

Herlig fillerye også, så godt den passer på kjøkkenet ditt. Jeg er veldig glad i filleryer, har flere i huset. :)

Ett Vitare Hem sa...

Ha en fin vecka!
Kram/Lena

Trivsamma förändringar sa...

Den filmen måste jag se! Den såg ut att vara helt i min smak =)

Ha en fortsatt skön söndagkväll, kram Maria

Livet på Vestergård sa...

Bra med filmtips.
Har alldeles nyss sett veckans avsnitt av Solsidan :)

Gamla skolan-Jennie sa...

Tack för tipset! Är sugen på att se en bra film snart! Det är lite tråkigt på TV just nu tycker jag, Solsidan är dock det roligaste jag har sett på länge!

Kram Jennie

Det vita dårhuset sa...

Oooh Tack för tipset fina du! Bra filmer är välkommet =)

Man brukar ju inte ha samma filmsmak som mannen precis *fniss* Blir alltid lite tugg om vi ska hyra men du vet.....women rules Hi hiii!

Sov så gott*

Vita huset 28 sa...

Hej kul o höra att den va bra, har tänkt o kolla på den men inte hunnit med det än :)
Ha en bra start på veckan
Kram Camilla

LOPPISLIV sa...

My kind of movie :-)) Tack för tipset!! Jag älskar att titta på en bra film och denna har jag inte sett, trailern verkade lovande minst sagt. Trevlig måndag. Kraaam P

LOPPISLIV sa...

jag igen...ha ha vad jag skrattade åt din parantes, så är det här hemma också...fniss //P

Related Posts with Thumbnails