söndag 3 januari 2010

Ett av våra skåp som vi gillar.

Det är fint med gamla skåp som har en historia. Detta fina har vi ärvt. Det har blivit vitmålat, så klart! Det var brunt innan.



Det är mycket praktiskt då det rymmer mycket. Jag gillar det för det är lite annorlunda.

Innan var glaset klätt med ett mörkgrönt folie. När det kom bort så kom de fina spröjsen fram. Snälla svärfar satte i nya glas och hjälpte oss att måla det! Skåpet står i vårt rum som vi kallar matrummet. I det rummet har vi också projekt på gång....såklart!
Ha det så bra!
Anna

9 kommentarer:

Made in Persbo...Carina sa...

Hej Anna, och välkommen in i bloggvärlden =D
Vilket härligt hus ni bor i!
Ser att du bor i Västragötaland. Det gör jag med ;)
Oj då, din man är säljare för Beckers *fniss* han och jag skulle nog kunna ha världens livligaste debatt om färgers innehåll om vi träffades nån gång, ha ha!

Kram på dig och ha det riktigt gott!
Carina

Marie sa...

Hej Anna!

Vilket vackert skåp, gillar också när saker och ting har en historia bakom sig.

Hoppas att minstingens förkylning går över snart! Själv känner jag mig som en urvriden disktrasa typ, hihi. Tur att jag fortfarande är ledig några dagar till från jobbet.

Ha en bra vecka!
Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Åhhh du..det var ett riktigt vackert skåp..vilken lycka att få äga ett sådant !!
Ha det gott
Kraaam Anette

Hagbacken sa...

Å vilken fin blogg du har! Har lagt till dig i min lista, hit återkommer jag mer än gärna :)

Kram Linda

Norregård sa...

Det är något visst med gamla skåp!! Tänk vad mycket man får plats med oxå!! Ditt är så fint, ett sånt man verkligen vill ha;o)
Ha det gott!!
Kram Kram Malin

Kristin sa...

Hej du och tack för den rara kommentaren hos mig! Det är alltid roligt med nya bekantskaper i bloggvärlden. Ni verkar bo härligt och ljust!

kram Kristin

Anette sa...

Hej Anna!
Åh så fint skåp! Verkligen snyggt vitmålat...
Kram Anette

hemma hos lilla mej sa...

WOWvilket fint skåp.Vilken lycka att äga ett sånt.Ha en skön kväll.Varmkram Rita.

The Secret Garden sa...

Hejsan!
Vad roligt när man hittar en ny blogg! Välkommen in i "bloggvärlden"!
Och vilket vackert skåp!

Trevlig måndagskväll!

Related Posts with Thumbnails