fredag 29 januari 2010

Hej!

Här kommer lite bilder på hyllan som jag skrev om i går eller rättare sagt allt som jag ställde på den:) Jag hade tänkt en hylla av en annan modell, men ivrig som man är så blev det denna så länge. Har blivit lovad att en lite "finare" ska tillverkas när tid kommer...







Lite loppisfyndade bestick...


mina kannor har fått byta plats...



Fast egentligen så gillar jag det enkla, så den kanske får sitta uppe...








Ska sätta upp några små fina krokar, när jag hittat några.


Ha det så bra & trevlig helg!
Kram Anna

12 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Hej Anna! Trevlig helg önskar jag dig också! Så mycket fint du har på hyllan! Jag tycker själva hyllan var jättefin- jag gillar också det enkla..
Kram /Anna

hemma hos lilla mej sa...

Vilken fin hylla du har.Sakerna var ju oxå fint.Ha en mysig kväll njut och mys.Varmkram Rita ♥

Madame Vit sa...

Blev ju jättefint på hyllan! Ser så rätt ut på den. Det är så fint med gamla bestick i en glasburk tycker jag =)
Har länge spanat på en glasklocka, kanske är dags att göra slag i saken att jag köper en?
Vågar väl inte säga att det kom ett till paket idag hihi?
Ha en fin kväll
Kram Fia

Marie Louise sa...

Nog är det bra stilrent och fräscht med vitt på en hylla. Så snyggt med dina vita kannor till. Tänk att det går att förändra i det oänderliga, tack o lov!
Kram Marie..

Änglarnas hus sa...

Det blev riktigt fint!..gillar dessa hyllor och precis som du skriver är det enkla oftast det finaste!!
Ha en riktigt mysig helg!!

I morgon blire loppis igen..Kan man bli beroende av det ??!!

Kramis Sanne

Hanna sa...

Det blev jättefint! Kannorna passade fint där med :)

Ha en mysig helg!
Kram Hanna

Anette sa...

Superduper fint! En sån där stor kupa har jag också nyligen köpt...har inget zinkfat men jag tog en silverbricka o ställde den på. Blev oxå fint!Gillar hyllor som man kan ställa en massa saker på=)
Kraaam Anette

Norregård sa...

Hej!!
Jag tycker hyllan är jättefin!
Det enkla är det vackra;o)
Bara fiiiiina saker har du oxå!
Trivslig Helg!!
Kram Kram Malin

Vintage House sa...

håller med dig att det enkla är det vackra. skåpet under så ljuvligt ut och en härlig härlig hylla ha en mysig fredag kram sandra

fröken knopp sa...

Så otroligt fint Anna..de där hyllorna återkommer på många ställen här i våray hus o jag älskar dem..enkla o snygga..!!

Önska dig en jätte härlig helg!!!

kramar elin

Mikaela sa...

Hej
Tycker att det blev jättefint med hyllan, gillar ju också när det är enkelt (vet ju i och för sig inte vad ni hade tänkt er annars). Vad mycket vackra saker ni har, är väldigt sugen på en sån soppterin, det är så vackert att plantera i dem.
MVH Mikaela

exklusivvardag sa...

Säger hej när jag kikar förbi :-) Trevlig helg!

Related Posts with Thumbnails