torsdag 28 januari 2010

Hej!
Gör ett litet oansenligt inlägg;) I dag har det varit jobb igen. Sonen är bättre och "peppar peppar" så har vi andra klarat oss än så länge. Kurerade mig med vitpepparkorn i går, ett gammalt beprövat knep...

Har fått en hylla uppsatt över skänken i dag, så den har jag pyntat lite ... hur det blev får ni se i morgon...


Här står jag inne i vårt matrum och tittar ut ner mot sjön, den har ett tjockt istäcke på sig. Åka skridskor går tyvärr inte när det är så mycket snö.

Sjön är mycket uppskattad av oss alla som bor här inte minst av barnen som på somrarna tar med sig handuken och springer ner för att ta ett dopp!


Ha så bra och tänk snart är det helg igen..och jag ska jobba!
Kram Anna

16 kommentarer:

Vintage House sa...

och ni har en sjö oxå, så häligt.. vad skönt att ni mår bättre och tack för kommentaren kram och mysig kväll till dig sandra

Emma - white avenue sa...

Hej hej!!

Vad kul att du tyckte om byrån! =) Den är köpt i somras på ILVA men jag var där för två veckor sedan och då fanns den kvar. Den är riktigt gedigen och de har även hemkörning! ;) Bara att klicka hem!

Är det ditt hus som syns i sidan av bloggen? Så himla fint! Ett riktigt drömhus!

Trevlig helg! Kram!

Norregård sa...

Hej!!
Vad härligt på sommaren att bara springa ner och ta sig ett litet dopp;o)
Ha det bäst!!
Kram Kram Malin

Vita Falkens Lantliv sa...

Inte undra på att barnen tycker det är toppen att bara springa ner och ta sig ett dopp lite då och då:)
Ja då får du ha så bra helg du kan, trots jobb:)
Brukar ju gå väldigt bra när man väl har gått på helgen, värst innan tycker jag ialf.
Jag är lång ledig fre,lör,sön och det ska bli såå skönt.
Ha det bra. Kram Susanne

Änglarnas hus sa...

Så mysigt att bo såå nära en sjö..kunna ro ut och meta litr..ta kvällsdopp mm..

Ha en mysig torsdagskväll!

Kramis Sanne

Emma - white avenue sa...

Hihihi! =) Det tänkte jag inte ens på! Blev så glad för din kommentar!

Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!Vad underbart att bo så nära en sjö .Underbart.Ha nu en mysig fredag med massa fredagsmys Varmkram Rita ♥

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Ja, det gäller ju att lära sig alla fineser. Men tids nog kanske vi har lärt oss det *ler*
Jag har läst bruksanvisningen för en gångs skull, brukar sällan göra det. Men denna gång var jag tvungen! :)

Händer i helgen då?
Kraam!

Anette sa...

Halloj!
Vilken lyx!Att få bo vid en sjö!!! Nu blir man inte mindre avis på dig;)))
Ha en bra helg trots att du måste jobba..
Kraaam Anette

gamla skolan sa...

Så vackert ni bor ! Vilket hus och vilket läge ! Utsikten är fantastisk ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Home and Lifestyle sa...

It's so beautiful where you are living!!

I'm your follower now!!

Nice weekend and warm regards from Holland, Ingrid

Lilla pissmyran sa...

Hej Anna!

Vilket fint hus ni har å vilka härliga bilder du tar... Hit kommer jag kika in fler gånger :)

Mvh Marika

Anonym sa...

Hej!

Har precis hittat din fantastiskt fina blogg!

Ert hus är verkligen något utöver det vanliga. Underbart utanpå och precis lika fint inuti...

Vi hade sommarstuga vid den mysiga sjön för ett par år sedan, så vi har badat i samma sjö...

Kraam

gamla skolan sa...

Kul att du gillar min lampa , jag vet att dom har Jielde lampor hos www.butiksophie.dk . Prova där ! Min har jag köpt av en annan bloggare . Kramar Susanne / den gamla skolan

fem barns mamma sa...

Spännande, då väntar jag på nästa inlägg då!
Kram Emma

Anonym sa...

Jag kan bara säga men vad vackert, underbart, vilken utsikt. Kram ifån mig.

Related Posts with Thumbnails