tisdag 19 januari 2010

Många av er har visat vårplanteringar, pärlhyacinter och dyligt. Även jag brukar inhandla ganska många i olika varianter innan de börjar växa ute. När jag tänker tillbaka på hur många vårblommor jag har köpt så brukar det vara en del...(får nog behärska mig;) På julen är det hyacinter, men nu är det krokus och pärlhyacinter som gäller. Jag gillar när jorden syns igenom. Planterade dessa i ljuslyktor och har dem på köksbordet.


Här får ni se lite kort från min nymålade hall. Så här års kan vi inte ha pardörrarna öppna, men en lite stund...


Linus passade på att kika ut. Han gillar att ha koll vilka som går förbi...




Här är det inte så värst "piffigt" direkt, ganska avskalat. Det blir lite vårstädning här när det blir dags, härligt!
Ha en fortsatt bra vecka och tack för alla snälla kommentarer, det är så roligt att läsa dem.
Kram Anna

13 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt med lökväxter mysigt.Ååååhhhh vilken underbar hall med pardörrar.Söta linus kollar läget.Precis som min Simba (våran cocker) han ska ut och leka och äta snö.När han lekt färdigt krafsar han på dörren.hihi gulligt.Han är trött på sin matte som varit inne i 9 veckor.Ha en skön kväll och en härlig onsdag varmkram Rita ♥

Maria - Villa Krutbruket sa...

Kul att du kikade tillbaks :)

Ni har också en fin liten kille, Golden är ju otroligt fina hundar.

Jag länkar till dig från min sida så att jag kommer kunna hitta hit igen, hoppas det är ok?

Måste bara säga att jag är sååå avis på din veranda, såå fint!!

Ha en bra dag! Kram Maria

Anette sa...

Vilken fin hall och vilken fin veranda du har! Allt i ditt hus är ju så fint föressten=)

Kram / Anette

Hanna sa...

Hej Anna!
Hittade din blogg precis... Jisses vad fint du har hemma! Hallen, verandan, inne.. ja allt du visat :)
Hit kommer jag gärna igen!

Ha d gott!
Kram Hanna

Madame Vit sa...

Hej hej!!!
Har bytt blogg nu, "Fias Drömmar" är numera "Madame Vit" har länkat från den gamla nu =)
Ja jag kan verkligen drömma mig bort hos dig, helt klart!!!
Kram S

Norregård sa...

Hej!!
Så fin han är Linus!!
Hur går det med era målade trägolv?
Vår Tokige Jack har repat sönder alla
våra trägolv....tur att man gillar
shabby chic;o)
Kram Kram Malin

Änglarnas hus sa...

Såå fint även ifrån denna vinkel :)..jag ser verandan framför mig en sommardag med rosa pelargoner..mmm

ha det gottis!!
Kram Sanne

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken ljuvligt fin hall och veranda !! Ljust och vackert, tänk när våren kommer och vi kan öppna upp våra verandor, jag längtar..
Kraaam Anette

A home far away sa...

Hallen är helt underbart fin! Och sicken sötnos ni har, precis som vi har 2 stycken goldisar:) så mysiga!

Kram Gunilla i Singapore

Madame Vit sa...

Halloj!!
Ja man kanske skulle ta sig en liiiiiten promenad och köpa lite krokusar så man har lite att göra =) Har tröttnat på att vara sjuk nu.
Sambon föll för vovven eran =)
Kram Fia

Anonym sa...

Vilken otroligt fin veranda....härligt till våren att kunna vara där lite mer.....och pynta med vårväxter..."M"

Anneli sa...

Hejsan.

Säger det igen, vilket underbart hus du verkar bo i!
En sådan veranda skulle jag inte säga nej till!

Visst är det vackert med bara vitt och lite avskalat som du säger, inget "plotter".

Ha det gott,
Kram Anneli.

fröken knopp sa...

så fint så fint!!!

å så ljuvligt med vårlökar, här hemma finns massor!!!

varma kramar elin

Related Posts with Thumbnails