lördag 16 januari 2010

Skänken från ovan...

min S kom hemsläpande med en skänk han hade kommit över. Vi släpade in den, och tänkte att den målar vi- och de gjorde jag, så klart! Får jag bara framplockat färgburk och pensel så kan jag gärna måla. Den var gammal och sprucken lite här och där men det gjorde inte nå´t. Den passade oss!!




Så här blev den! Har inte hittat (har inte letat så noga) några beslag. Fast den är rätt charmig utan, tycker jag. Den är perfekt att lägga upp mat eller vad man nu bjuder på när det är kalasdags! Jag är lovad att en hylla ska tillverkas som ska hänga över, undrar när det blir...


Har just nu lite blandat på den. Den är så bred så det får plats mycket. Var på loppis idag och hittade lite fynd, bl.a en hel hög med silverfat. De kan man inte få för många av, eller hur!



Ha en fortsatt skön helg!

Kram Anna

9 kommentarer:

Hanna sa...

Så fint det blev.
Hanna

House number 15 sa...

Skänken blev hur fin som helst. Tänk att jag gjorde inga fynd alls i dag på loppis. Blev lite besviken faktiskt men du hade turen..

Ha det gott/C

Marie Louise sa...

Hej!
Jättecharmig blogg du har, otroligt fräscht med allt det vita. Skänken gillar jag som ni målat om. Kommer att följa dig!
Länkar dig till min blogg!
Ha en trevlig helg - Marie..

Lilla Lycksta sa...

Oj så fin skänken blev med vit färg. Underbart fina saker som är placerade på den också. Visst är det härligt med loppis när man hittar något som man gärna vill ha.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Camilla

lottens vita och gröna sa...

hej sicken skänk, helt ljuvlig!!!
må väl! varmkram lotten

Änglarnas hus sa...

Blev hur snyggt som helst! ;)

ha en myspysig lördagskväll!
Kramis Sanne

Anette sa...

Den blev ju jättefin! Roligt att fynda saker från loppis också=)
Kram Anette

Norregård sa...

Hej!!
Fin skänk!! Tänk med vit färg blir allt vackert!! Jag såg allt en liten såssnipa stoltsera där ovanpå;o) Ha det gott!!
Kram Kram Malin

hemma hos lilla mej sa...

Blev hur snygg som helst.Ha en skön söndag varmkram Rita ♥

Related Posts with Thumbnails