söndag 10 januari 2010

Hej alla!

Här kommer ett litet snabbinlägg...ska i väg och jobba kväll, men kunde ju inte hålla mig borta från att blogga lite...Vill tacka för alla fina kommentarer jag har fått sedan jag har startat denna blogg. Det är jätteroligt att läsa dem. Försöker att hinna med att kika runt på er andra som jag följer. Det finns ju en uppsjö av inredningstokiga och blogglada människor i detta land! I dag på förmiddagen har jag börjat plocka bort det sista av julen. Bytt ut adventljusstakar och stjärnor mot fönsterlampor. Skulle vilja köpa lite nya lampor, men man får ta ett rum i taget då jag har 25 fönster....mycket att putsa (om man tycker det är roligt:)


På bordet i matrummet står lite pärlhyacint tillsammans med en amaryllis. Tycker amaryllis är så fint även efter jul, så jag köpte då de var halva priset!



Denna har gått varm dessa dagar...





Gillar ju såskannor ...







Ha det bra alla!

Kram Anna

4 kommentarer:

Vanilla sa...

Jättefina bilder! :-)

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har det hemma.....Jättefina bilder.Ha en skön kväll och en bra start på nya veckan.varmkram Rita

Norregård sa...

Vilket mysig hus Ni har Anna!
Jag tycker det är så kul att
titta in hos dig!
Jag blir så sugen på pärlhyacinter!!
Kram Kram Malin

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken fin blogg jag hittade nu & vilka härliga bilder av ett vackert hem!

Jes

Related Posts with Thumbnails