söndag 17 januari 2010

söndagsfika

I dag har vi haft besök av våra goa "gamla" kompisar. Vi har känt varandra länge, innan någon av oss varken hade barn eller hus. Vi har haft mycket roligt ihop, många roliga minnen...
Tänkte att semlor var en bra fikabjudning! Förra året så åt jag inte en enda semla, så i år tänkte jag vara tidig!


Pappan i familjen fyllde ju även år, dagen till ära. Grattis på 39 års dagen!!



Ett helt fat av semlor, dock ej hembakade, men de var goda ändå.


Nu ska jag måla tredje omgången av mitt projekt, känns lite drygt men roligt när det blir klart.


Ha så bra!
Kram Anna

11 kommentarer:

fem barns mamma sa...

Mmmmm, vad sugen jag blir! Får nog bli semlor här snart!
Redan tredje strykningen, det går fort Anna! Spännande att se hur det blir, när det är färdigt:-)
Kram Emma

Norregård sa...

Jag målar oxå nu...
Det kommer ta ett tag innan det blir klart...

Måste bara säga vilken gullig vovve ni har, har glömt skriva det varje gång;o)

Kram Kram Malin

Änglarnas hus sa...

Jisses vad gottis det såg ut!! ..mmmm..
ska bli spännande att se vad du håller på med :)

ha det bra! Kramis Sanne

Fias Drömmar sa...

Halloj!!
Hittade in till dig idag =) Jättefint har du det, bler rikitigt inspirerad av att måla nu i skrivande stund =)
Fia

Fias Drömmar sa...

Jag hänger kvar i blogglandia =) Min längtan efter att pyssla och dona är nog för stark för att sluta blogga tror jag =) Skulle nog bli tokig av att inte blogga hahah =)
Är det okej att lägga till dig i min blogglista?
Kram

Anette sa...

Men åh så gott! nu frestade du mig verkligen...måste nog "tjyvstarta" med semlor till veckan;)
Kram Anette

hemma hos lilla mej sa...

Vad smarrigt det ser ut!!!!!Undrar vad du målar???? Ha en skön måndag varmkram Rita ♥

Nyanser av vitt sa...

Semlor är gott men jag äter bara en varje år och det är på semmeldagen. Så så himla gott tycker jag kanske inte det är :O)
Din skänk är ju helt underbar. Vad fint du gjort på den också.
Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där såg väldigt gott ut! Jag brukar äta en semla på jobbet, dina såg godare ut än dom vi har. Och det var en jättefin skänk i förra inlägget. Så bra den blev i vitt.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

fröken knopp sa...

gud det ser riktigt gott ut!!! hm..tur inte jag va där..hihi...

ska bli spännande o se vad du hittar på..!!

varma kramar elin

mig & alice sa...

mums filibabba...jag har också köpt semlor idag till familjen...så nu känns det som att grädden håller på att komma ut ur öronen på mig.

Ha det så himla gott.
Kraam
Melinda

Related Posts with Thumbnails